گرامی داشت اعیاد قربان تا غدیر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد


یزدفردا "دوست فاطمی ها:جشن های قربان تا غدیر در مراکز کانون استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با عيد غديرخم دختران 9ساله و پسران 16ساله مرکز بافق ميزبان حجه السلام راستگو بودند. ايشان با اجراي برنامه هاي شاد و زيبا خطاب به دانش آموزان، وظايفي كه يك فرد مكلف بايد انجام دهد را يادآور شدند. همچنین به مناسبت تقارن اعياد مهم قربان و غديرخم با جشن تكليف كودكان پايه سوم، در مركز بافق فعاليتهاي مثل قصه گويي ،شعرخواني وكاردستي نيز تحت همين موضوع كار شد و بچه ها به شیوه غيرمستقيم، آموزشهایي را در این رابطه فرا گرفتند.

مركز شماره 2ابركوه نیز با انتخاب يك روز از عيد غير تا عيد قربان جشن شاد ي را به همين مناسبت براي اعضای خود برگزار نمود در اين مراسم فعاليتهايي از قبيل معرفي واقعه، معرفي شخصيت، معرفي كتا ب، قصه گويي، شعرخواني و مسابقه توسط مربيان برگزار گرديد و در پايان به اعضايي كه به سوالات مسابقه درست پاسخ دادند و یا نامشان علي بود، cd هايي مذهبي با موضوع گل ولايت هديه شد .
همچنین مركز خاتم به همین مناسبت با حضور نوادگان حضرت رسول (ص) و اعضايي كه نام آنها علي بود جشني را در مركز برگزار كرد.این جشن با حضور 60 نفر از اعضا در تاريخ 88/09/17 برگزار گردید. دراين مراسم، فاطمي امام جمعه شهرستان خاتم به رسم يادبود به همه اعضاي شركت كننده يك كتاب هديه داد و به تشريح دهه قربان تا غدير پرداختند. كارت پستال سازی،‌ سفالگري ،‌مسابقه و ... از ديگر برنامه هاي شاد اين جشن بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا